ساخت تابلو بک لایت

سفارش آنلاین تابلو نوری شب خواب سفارشی طبق سلیقه خودتان

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ساخت تابلو بک لایت در چارچوب یک کارگاه تولیدی 100% ایرانی با تمام متریال داخلی توسط کارگاه تولیدی اسکای رز با قیمت عمده می توانید اقدام به خرید و سفارش ساخت تابلو بک لایت کنید. برای سفارش می توانید داخل واتس اپ لیست تصاویری که انتخاب کرده اید را برای ما ارسال کنید تا فاکتور فروش برای شما عزیزان آماده شود. کارگاه تولیدی تابلو دکوراتیو به عنوان اولین تولید کننده تابلو شب خواب فعالیت خود را بصوت تخصصی روی تابلو شب خواب قرار داده تا بتواند بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سفارش ساخت تابلو بک لایت

تابلو بک لایت به تابلوهایی گفته می شود که در پشت آنها از LED در نقاط تیره نصب شده تا بخش تاریک تصویر را روشن نگاه دارد. با روشن نمودن تابلو خیلی راحت می توانید فضای اتاق و یا سالن را به یک فضای فانتزی تبدیل کنید. این مجموعه آماده همکاری با عمده فروشان تابلو شب خواب، فروشگاه های لوازم آشپزخانه و محصولات دکوری می باشد. سفارشات شما می تواند از طریق واتس آپ باشد و لیست خودتان را برای ما ارسال کنید تا فاکتور شود. تمامی سفارشات در کوتاه ترین زمان برای مشتریان آماده شده و از طریق خطوط باربری به کل کشور ارسال میشود.

اگر به دنبال تهیه و خرید محصولات دکوری هستید و به عنوان یک محصول شیک و خاص هستید می توانید از تابلو بک لایت با پارچه اورجینال، چاپ با کیفیت و ضمانت دار به همراه چارچوب PVC ساخته شده است. این محصولات با توجه به سفارش مشتریان خود قابل سفارش می باشد و در هر ابعادی نیاز داشته باشید می توانید آن را سفارش دهید.

چنانچه قصد سفارش این محصول را با ابعاد مد نظرتان را دارید می توانید با شماره 09107640897 تماس بگیرید و یا لیست عکس محصولات را داخل واتس آپ برای ما ارسال کنید تا ثبت سفارش انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.